Post autor: eltomek » 31 sierpnia 2021, 16:32
Cześć, aktualnie przechowuję napęd w warunkach zmiennych temperatur, a co za tym idzie po zakręceniu zaworka odpowietrzenia po kilku h wytwarza się w zbiorniku pod- albo nad-ciśnienie i w obawie o jego wpływ na gaźnik (membranę?) odpowietrzenie od jakiegoś czasu mam otwarte, no ale wtedy jak jest ciepło to wyraźnie paruje mi paliwo. Jak z tym jest, jest się czego obawiać?
Zdrówka, Tomek
Cześć, aktualnie przechowuję napęd w warunkach zmiennych temperatur, a co za tym idzie po zakręceniu zaworka odpowietrzenia po kilku h wytwarza się w zbiorniku pod- albo nad-ciśnienie i w obawie o jego wpływ na gaźnik (membranę?) odpowietrzenie od jakiegoś czasu mam otwarte, no ale wtedy jak jest ciepło to wyraźnie paruje mi paliwo. Jak z tym jest, jest się czego obawiać?
Zdrówka, Tomek