Post autor: uriuk » 13 stycznia 2023, 11:10
Sorki, nie doczytalem.
Masz zajebiste parametry, jest dobrze nie trzeba psuc
. Jak jedziesz samochodem pod gore, to redukujesz bieg. Tak samo tutaj, jak chcesz sie wznosic, to puszczasz speeda. Naped powinen zapewnic lot poziomy z pelna predkoscia przy kazdych warunkach atmosferycznych (duza wysokosc gestosciowa). Twoj zestaw to zapewnia.
Zgodnie z norma DULV naped powinien zapwenic wznozenie o 100 m w ciagu 55 s (ale nie na speedzie i trymerach, tylko w dowolnej konfiguracji). Sprawdz jak to wyglada w twoim przypadku.
I jeszcze jedno: im wiekszy ciag silnika tym... mniejsza predkosc. No chyba ze zamontujesz sobie ster wyskosci jak w samolocie. Wlasnie z tego powodu nie ma potrzeby montowania monstrualnie mocnych slinikow do napedow.
Mocny silnik jest potrzebny milosnikom slalomow, ale z zupelnie innych powodow.
Sorki, nie doczytalem.
Masz zajebiste parametry, jest dobrze nie trzeba psuc :). Jak jedziesz samochodem pod gore, to redukujesz bieg. Tak samo tutaj, jak chcesz sie wznosic, to puszczasz speeda. Naped powinen zapewnic lot poziomy z pelna predkoscia przy kazdych warunkach atmosferycznych (duza wysokosc gestosciowa). Twoj zestaw to zapewnia.
Zgodnie z norma DULV naped powinien zapwenic wznozenie o 100 m w ciagu 55 s (ale nie na speedzie i trymerach, tylko w dowolnej konfiguracji). Sprawdz jak to wyglada w twoim przypadku.
I jeszcze jedno: im wiekszy ciag silnika tym... mniejsza predkosc. No chyba ze zamontujesz sobie ster wyskosci jak w samolocie. Wlasnie z tego powodu nie ma potrzeby montowania monstrualnie mocnych slinikow do napedow.
Mocny silnik jest potrzebny milosnikom slalomow, ale z zupelnie innych powodow.