Taśmy moto w skrzydle klasycznym

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Taśmy moto w skrzydle klasycznym

Re: Taśmy moto w skrzydle klasycznym

Post autor: uriuk » 04 marca 2017, 22:40

Traca, poniewaz certyfikat mowi, ze skrzydlo musi byc przetestowane w skrajnych polozeniach trymerow. Poniewaz zwykle skrzydla nie byly testowane w ten sposob, to zalozenie takich tasm powoduje ze certyfikat jest niewazny. Swiadczy to o bezsensie certyfikatow :). Latajac z PPG BEZPIECZNIEJ jest odpuscic trymery i przywrocic normalny kat natarcia, ale... certyfikat kaze latac mniej bezpiecznie.

Re: Taśmy moto w skrzydle klasycznym

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 04 marca 2017, 22:38

Powód jest prozaiczny. Skrzydła z trymerami są testowane w skrajnych położeniach trymerów. Czyli trzeba wykonać dwa razy więcej testów a i tak jest gwarancja że skrzydło które na zaciągniętych trymerach zakwalifikuje się do klasy B, to po odpuszczeniu dostanie wyższą klasę. Oczywiście testy podają jaka jest klasa wynikającą z najgorszego testu. Czyli jeśli po odpuszczeniu skrzydło dostanie ocenę D, to taką dostanie ocenę. I będzie niesprzedawalne, bo klienci nie wiedzą co oznaczają te literki. Po prostu szukają B bo wierzą że to im gwarantuje bezpieczeństwo. A co się zmienia po odpuszczeniu trymerów, to sprawa indywidualna konstrukcji skrzydła. Można się spodziewać wzrostu prędkości, zmniejszenia kąta natarcia i wszystkiego co się z tym wiąże.

Taśmy moto w skrzydle klasycznym

Post autor: prokopcio » 04 marca 2017, 22:19

Dlaczego po założeniu taśm moto produkowanych przez producentów tych skrzydeł i rekomendowanych do tych skrzydeł tracą one certyfikację?
albo inaczej zadam pytanie - jakich negatywnych skutków należy się spodziewać z taśmami moto w skrzydle klasycznym oczywiście po odpuszczeniu trymerów.

Na górę