Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 19 lipca 2021, 15:46
Dyskusja w wątku jest na temat przydatności systemu ratunkowego, który jest uruchamiany odrzuceniem skrzydła. Ponieważ brałem udział w badaniu wypadku gdzie zawiódł właśnie taki system, to postanowiłem najpierw poczekać czy ktoś się powoła na wnioski z tego badania, a następnie przytoczyć raport z badania. Raportu końcowego jeszcze nie znalazłem, a jedynie raport wstępny. Wyszukiwarka na stronie PKBWL jest nieprzydatna, a na stronie Dlapilota znalazłem tylko dzięki temu, że wiedziałem jakiego wypadku szukam. Czyli cała praca zepołu badającego praktycznie przepada i nikt z tego nie korzysta. Marnowana jest praca, pieniądze oraz ludzkie życie. Raport wstępny jest po rozwinięciu tego linku jako link do pdf.
https://bezpieczenstwo.dlapilota.pl/31- ... otni-86015
Dyskusja w wątku jest na temat przydatności systemu ratunkowego, który jest uruchamiany odrzuceniem skrzydła. Ponieważ brałem udział w badaniu wypadku gdzie zawiódł właśnie taki system, to postanowiłem najpierw poczekać czy ktoś się powoła na wnioski z tego badania, a następnie przytoczyć raport z badania. Raportu końcowego jeszcze nie znalazłem, a jedynie raport wstępny. Wyszukiwarka na stronie PKBWL jest nieprzydatna, a na stronie Dlapilota znalazłem tylko dzięki temu, że wiedziałem jakiego wypadku szukam. Czyli cała praca zepołu badającego praktycznie przepada i nikt z tego nie korzysta. Marnowana jest praca, pieniądze oraz ludzkie życie. Raport wstępny jest po rozwinięciu tego linku jako link do pdf.
https://bezpieczenstwo.dlapilota.pl/31-05-2015-wypadek-smiertelny-w-miejscowosci-rudniki-k-czestochowy-z-udzialem-paralotni-86015