uriuk pisze:Tam widać gumki do zaplatania linek na zewnątrz majtek. Poslalbym to konstruktorowi zapasu, niech się tłumaczy.
No właśnie nie mogłem sobie tego wyobrazić że linki były na zewnątrz.
uriuk pisze:Tam widać gumki do zaplatania linek na zewnątrz majtek. Poslalbym to konstruktorowi zapasu, niech się tłumaczy.
prokopcio pisze:Czy możecie potwierdzić, że w tym wypadku speed z uszami to był dobry pomysł i najlepiej było ich nie odpuszczać?
Uszy to większa stabilność i odporność na atrakcje, zwłaszcza na speedzie.eterum pisze:prokopcio pisze:Czy możecie potwierdzić, że w tym wypadku speed z uszami to był dobry pomysł i najlepiej było ich nie odpuszczać?
Ponowię pytanie bo może uciekło. Czy w tej sytuacji, decyzja o założeniu uszu była dobra (najlepsza z możliwych)? Uszy to większy opór, mniejsza stabilność, brak możliwości wyczucia tego co się dzieje ze skrzydłem.
Uszy to większa stabilność i odporność na atrakcje, zwłaszcza na speedzie.
Również ponawiam pytanie co pilot mógł zrobić lepiej (pomijając, że mógł nie startować )
hyd pisze:Sprawa tej paczki jest dosc niepokojaca.
Chetnie poznam zdanie kolegow pilotow ale jak dla mnie ta zaplatana klamka nie powinna miec wplywu na otwarcie.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Skoro to nie uchwyt z długim łącznikiem to co mógłbyś zaproponować jako przyczynę zablokowania otwarcia? Zapas na rozwiniętych linach wykonał dwa pełne obroty wokół pilota, więc tu dla odśrodkowa powinna pomóc jeśli problemem byłaby ciasna gumką.
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość