Uwaga- komunikat bezpieczeństwa, akcja serwisowa
: 28 sierpnia 2017, 00:26
Kilka dni temu miało miejsce niebezpieczne zdarzenie.
Podczas startu trajką wyposażoną w napęd Airaction Szerszeń Thor 250, zerwał się rzep łączący kosz z ramą napędu. W efekcie śmigło uległo zniszczeniu, uszkodziło linki skrzydła i uderzyło rękę pilota. Na szczęście skończyło się tylko na stłuczeniu. Wiem, że pilot nie szczędzi gazu przy starcie, niemniej jednak taka sytuacja nie powinna się zdarzyć.
Ten typ rzepa ( zgrzewany ) wprowadziliśmy dwa lata, ale dotąd nie miałem sygnałów o jego uszkodzeniach.
Wszystkich użytkowników napędów wyposażonych w rzepy z logo Airaction, które są zgrzewane, a nie zszywane proszę o kontakt w celu wymiany na 100% pewne, szyte i wzmacniane taśmą nylonową. Do czasu wymiany, zalecam powstrzymać się od używania napędu.
bezpiecznych lotów
Walter Wojciechowski
www.airaction.pl
Podczas startu trajką wyposażoną w napęd Airaction Szerszeń Thor 250, zerwał się rzep łączący kosz z ramą napędu. W efekcie śmigło uległo zniszczeniu, uszkodziło linki skrzydła i uderzyło rękę pilota. Na szczęście skończyło się tylko na stłuczeniu. Wiem, że pilot nie szczędzi gazu przy starcie, niemniej jednak taka sytuacja nie powinna się zdarzyć.
Ten typ rzepa ( zgrzewany ) wprowadziliśmy dwa lata, ale dotąd nie miałem sygnałów o jego uszkodzeniach.
Wszystkich użytkowników napędów wyposażonych w rzepy z logo Airaction, które są zgrzewane, a nie zszywane proszę o kontakt w celu wymiany na 100% pewne, szyte i wzmacniane taśmą nylonową. Do czasu wymiany, zalecam powstrzymać się od używania napędu.
bezpiecznych lotów
Walter Wojciechowski
www.airaction.pl