Paralotnia jako bagaż w samolocie
: 18 lutego 2017, 00:07
Witojcież,
pytanie do osób, które sporo do tej pory podróżowały:
jak linie lotnicze podchodzą do paralotni jako bagażu?
Chodzi mi o bagaż rejestrowany nadawany na lotnisku przy odprawie.
Większość lini lotnichych ma ograniczenie do 1 sztuki 20-25kg na głowę, ale też i wymiary łączne (średnio ok. 160cm).
Np. Lufthansa w zwyklej ekonomicznej akceptuje 1 bagaż na pasażera, 23kg wagi i łączne wymiary (długość + szerokość + wysokość 158cm).
O ile szkrzydło z wyposażeniem może zmieścić się w tych 23kg, to w wymiarach już nie koniecznie.
tyle teorii.
Jak to jest w praktyce?
Jakie są Wasze doświadczenia? Jak reagują linie w rzeczywistości? Czy i ile musieliście dopłacać zabierając sprzęt ze sobą?
Oczywiście mam na myśli wyłącznie latanie swobodne.
pytanie do osób, które sporo do tej pory podróżowały:
jak linie lotnicze podchodzą do paralotni jako bagażu?
Chodzi mi o bagaż rejestrowany nadawany na lotnisku przy odprawie.
Większość lini lotnichych ma ograniczenie do 1 sztuki 20-25kg na głowę, ale też i wymiary łączne (średnio ok. 160cm).
Np. Lufthansa w zwyklej ekonomicznej akceptuje 1 bagaż na pasażera, 23kg wagi i łączne wymiary (długość + szerokość + wysokość 158cm).
O ile szkrzydło z wyposażeniem może zmieścić się w tych 23kg, to w wymiarach już nie koniecznie.
tyle teorii.
Jak to jest w praktyce?
Jakie są Wasze doświadczenia? Jak reagują linie w rzeczywistości? Czy i ile musieliście dopłacać zabierając sprzęt ze sobą?
Oczywiście mam na myśli wyłącznie latanie swobodne.