tak jak w temacie. Ostatnio poruszona została dyskusja na temat rodzaju i typu porozymetrów. A ja w tym miejscu chciałem zapytać jak później interpretować uzyskane na nich wyniki, jak je obliczać przeliczać itp. I tak na konkretnym przykładzie mojego 777 z ok 400-sto godzinnym nalotem

punkt nr 1: 2141 sekund
nr 2: 1673
nr 3: 1970
nr 4: 1772
nr 5: 759
Wynik końcowy: stan doskonały
Z czystej ciekawości to samo skrzydło zostało poddane badaniu przewiewności w instytucie zajmującym się badaniami przewiewności tkanin. Pomiar został wykonany na urządzeniu FX 3300 LabAir. Warunki pomiaru: temperatura 21 stopni wilgotność 70%. Pomiar był wykonywany przy cisnieniu 200 pascali. Miejsca pomiaru mniej więcej te same co na poprzednim przeglądzie. I tak oto prezentują się wyniki:
punkt 1 = 3,85 l/m2/s
punkt 2 = 2,75 l/m2/s
punkt 3 = 2,07 l/m2/s
punkt 4 - pominięty z braku czasu
punkt 5 = 1,62 l/m2/s
punkt 6 = 24,5 l/m2/s tak nie pomylka 24 litry.
I teraz czy jest ktoś kumaty kto może to jakoś zestawić, policzyć, przeliczyć tak aby uzyskane wyniki przełożyć na takie dla nas zrozumiałe?