Rotor H130 + nowe Peszeke 3l + Radio + kontener + dodatki
: 16 kwietnia 2016, 22:06
Decyzja zapadła. Przesiadka na trajkę. Sprzedaje zatem swój napęd i dodatki:
Rotor H130 w idealnym stanie, wygłaskany i bardzo szanowany w wersji z wygodniejszą uprzężą Apco na sztywnych wyporach.
+dodatkowo nowiutkie trzyłopatowe śmigło Peszke 132 (kupione niedawno, niezakładane, oczywiście z gwarancją producenta)
+radio dwuzakresowe Navcomm TK890 z pozwoleniem radiowym ładowarką itd.
+kontener na zapas Dudka
+V taśma Dudaka z deltakmi
+karabinki
+nowy obrotomierz z folią na wyświetlaczu, jeszcze niezałożony
+plecak na glajta Swinga (duży i bardzo lekki)
+rękaw
+pompka elektryczna do spuszczania benzyny
+dodatkowy kanister na ewentualny długi przelot wraz z pompką ręczną
+cienki pokrowiec zakładany na uprząż jak napęd jest rozłożony
+pokrowiec na kosz
+pokrowce na śmigła
+butelka oleju tak żeby było wszystko gotowe do startu
Dorzucam spadochron zapasowy Charlie SC118, którego kupiłem od dealera i jestem właścicielem od początku tj. od 2005 roku. Spadochron ułożony w kontenerze GRATIS gdyż jest po resursie. Był przekładany regularnie i trzymany w mieszkaniu.
Teraz uprzedzam pytania ewentualnych zainteresowanych:
Powód sprzedaży to spontaniczna decyzja o przesiadce na trajke. Śmigło Peszke zakupiłem na nowy sezon 2 miesiące temu, ale nawet nie zdążyłem go założyć na piastę :/ Cały sprzęt zawsze trzymany w suchym i ogrzewanym pomieszczeniu. Oczywiście zainteresowany może oblecieć napęd. Oczywiście godzę się na wizytę w serwisie i oględziny, choć to niepotrzebne bo właśnie tam był robiony w zimie przegląd przed sezonem . Jakby ktoś nadal czuł się niepewnie przed wydaniem swoich ciężko zarobionych pieniędzy to mogę udzielić pisemnej gwarancji na ewentualne ukryte wady. Kupujący będzie mógł spokojnie sprawdzić czy nie ma spuchnięć pęknięć wibracji, wycieków itd. itp. Dlaczego mogę to zrobić? Bo nie jestem handlarzem, to mój silnik o który bardzo dbałem i po prostu wiem że ich tam nie ma Zatem przyszły nabywca będzie spał spokojnie bez rozmyślań „czy został oszukany albo wpuszczony na minę”
Aha, oryginalne śmigło oczywiście też jest i jest sprawne i działa, zresztą to właśnie na nim latałem. Peszkowe zostało dokupione w tym roku po prostu jako upgrade na nowy sezon po bardzo pozytywnych komentarzach od innych użytkowników. Żeby opisać wszystko uczciwie to wspomnę że śmigło fabryczne miało kiedyś spotkanie z deltką od skrzydła podczas nirfortunnego startu. Oczywiście od razu pojechało do producenta na sprawdzenie i wyważenie.
Cena 8700 zł. Odliczając wszystkie dodatki to za napęd wychodzi sporo poniżej 7000zł. Jestem skłonny sprzedać śmigło Peszke oddzielnie i wtedy cena automatycznie spadnie. Jednak zrobię to tylko wtedy jak zgłosi się równolegle 2 kupców. Generalnie wolałbym puścić zestaw. Do odbioru, obejrzenia i oblatania w Warszawie.
Przyszły właściciel będzie bardziej niż zadowolony. W silniku wszystko jest sprawne i działające. Nie miałem żadnych przygód z szarpaczką czy innych. Gaźnik zawsze był i jest zaplombowany przez serwis.
Fotki dorzucę w najbliższym czasie jak tylko zrobię. Wszystkie bardziej szczegółowe pytania proszę kierować na maila forys (małpa) interia.pl ew. tel 60 siedem 79 jeden 47 cztery
Rotor H130 w idealnym stanie, wygłaskany i bardzo szanowany w wersji z wygodniejszą uprzężą Apco na sztywnych wyporach.
+dodatkowo nowiutkie trzyłopatowe śmigło Peszke 132 (kupione niedawno, niezakładane, oczywiście z gwarancją producenta)
+radio dwuzakresowe Navcomm TK890 z pozwoleniem radiowym ładowarką itd.
+kontener na zapas Dudka
+V taśma Dudaka z deltakmi
+karabinki
+nowy obrotomierz z folią na wyświetlaczu, jeszcze niezałożony
+plecak na glajta Swinga (duży i bardzo lekki)
+rękaw
+pompka elektryczna do spuszczania benzyny
+dodatkowy kanister na ewentualny długi przelot wraz z pompką ręczną
+cienki pokrowiec zakładany na uprząż jak napęd jest rozłożony
+pokrowiec na kosz
+pokrowce na śmigła
+butelka oleju tak żeby było wszystko gotowe do startu
Dorzucam spadochron zapasowy Charlie SC118, którego kupiłem od dealera i jestem właścicielem od początku tj. od 2005 roku. Spadochron ułożony w kontenerze GRATIS gdyż jest po resursie. Był przekładany regularnie i trzymany w mieszkaniu.
Teraz uprzedzam pytania ewentualnych zainteresowanych:
Powód sprzedaży to spontaniczna decyzja o przesiadce na trajke. Śmigło Peszke zakupiłem na nowy sezon 2 miesiące temu, ale nawet nie zdążyłem go założyć na piastę :/ Cały sprzęt zawsze trzymany w suchym i ogrzewanym pomieszczeniu. Oczywiście zainteresowany może oblecieć napęd. Oczywiście godzę się na wizytę w serwisie i oględziny, choć to niepotrzebne bo właśnie tam był robiony w zimie przegląd przed sezonem . Jakby ktoś nadal czuł się niepewnie przed wydaniem swoich ciężko zarobionych pieniędzy to mogę udzielić pisemnej gwarancji na ewentualne ukryte wady. Kupujący będzie mógł spokojnie sprawdzić czy nie ma spuchnięć pęknięć wibracji, wycieków itd. itp. Dlaczego mogę to zrobić? Bo nie jestem handlarzem, to mój silnik o który bardzo dbałem i po prostu wiem że ich tam nie ma Zatem przyszły nabywca będzie spał spokojnie bez rozmyślań „czy został oszukany albo wpuszczony na minę”
Aha, oryginalne śmigło oczywiście też jest i jest sprawne i działa, zresztą to właśnie na nim latałem. Peszkowe zostało dokupione w tym roku po prostu jako upgrade na nowy sezon po bardzo pozytywnych komentarzach od innych użytkowników. Żeby opisać wszystko uczciwie to wspomnę że śmigło fabryczne miało kiedyś spotkanie z deltką od skrzydła podczas nirfortunnego startu. Oczywiście od razu pojechało do producenta na sprawdzenie i wyważenie.
Cena 8700 zł. Odliczając wszystkie dodatki to za napęd wychodzi sporo poniżej 7000zł. Jestem skłonny sprzedać śmigło Peszke oddzielnie i wtedy cena automatycznie spadnie. Jednak zrobię to tylko wtedy jak zgłosi się równolegle 2 kupców. Generalnie wolałbym puścić zestaw. Do odbioru, obejrzenia i oblatania w Warszawie.
Przyszły właściciel będzie bardziej niż zadowolony. W silniku wszystko jest sprawne i działające. Nie miałem żadnych przygód z szarpaczką czy innych. Gaźnik zawsze był i jest zaplombowany przez serwis.
Fotki dorzucę w najbliższym czasie jak tylko zrobię. Wszystkie bardziej szczegółowe pytania proszę kierować na maila forys (małpa) interia.pl ew. tel 60 siedem 79 jeden 47 cztery