Strona 1 z 1
Supair leaf
: 02 marca 2018, 20:52
autor: tex
Uprzejmie proszę o opinie dosiadaczy liścia
Pozdrawiam
Arek
Re: Supair leaf
: 03 marca 2018, 20:21
autor: tex
Nikt nie latał?
Re: Supair leaf
: 03 marca 2018, 21:00
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Jak supair to chyba uprząż?
Wiadomo kto je projektował, albo jaką nazwę ma u innego producenta?
Re: Supair leaf
: 03 marca 2018, 21:10
autor: tooosh
Re: Supair leaf
: 03 marca 2018, 21:50
autor: Zbyszek Gotkiewicz
A jak sprzeda mi liścia?
Re: Supair leaf
: 04 marca 2018, 07:18
autor: michalll
Hej, zapytaj na
https://groups.google.com/forum/#!forum ... paralotnie wiecej osób tam zaglada wiec moze ktos sie znajdzie
Re: Supair leaf
: 04 marca 2018, 09:58
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Na para2000 podane jest wydłużenie 5.4 czyli skrzydło klasy B dla pilotów o stosownym doświadczeniu (przynajmniej te 30 godzin w termice na sezon). Skrzydło nie powinno niczym zaskakiwać. Konstruktor nie ma zbyt bogatego dorobku.
Re: Supair leaf
: 04 marca 2018, 13:59
autor: Dziubdzius
Re: Supair leaf
: 04 marca 2018, 14:02
autor: Dziubdzius
Re: Supair leaf
: 04 marca 2018, 15:29
autor: tex
Dziękuję. Opinie czytałem. Oczekiwałem opini zwykłego pilota. Ale i tak dziękuję za odzew.
Pozdrawiam
Arek
Re: Supair leaf
: 04 marca 2018, 15:54
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Tex. Zwykły pilot nie będzie wiedział jak oceniać skrzydło. Masz kilka parametrów które mogą sugerować zachowanie skrzydła i to wszystko. Dużo będzie zależało od twoich umiejętności i obciążenia powierzchni. Skrzydło sądząc po wydłużeniu podchodzi do klasy Mentora, ale nie ma wokół niego tyle legend i opinii. W końcu może okazać się że to cena będzie tym przeważającym parametrem.
Re: Supair leaf
: 11 marca 2018, 17:29
autor: tex
Dzięki. Do Mentora jednak bym nie porównywał. Bardziej do Teqili, 777 knight, Golden5, buz z5, Ion. Czyli takie średnie b? Takie porównania w necie widziałem.
Rozumiem, że nikt osobiście nie latał liściem?
Pozdrawiam
Arek
Re: Supair leaf
: 11 marca 2018, 17:35
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Mentor ma tylko dobry PR. Jest to najbardziej średnie B jakie można sobie wymyśleć
A Tequila to raczej dolne B, czyli skrzydło które już się nie nadaje do szkolenia a jeszcze do normalnego latania
To już lepiej polatać na jakimś fajnym A po kursie, a potem wsiąść na coś o wydłużeniu koło 5.5.
Re: Supair leaf
: 17 maja 2018, 11:10
autor: jaaten
Mam od niedawna. Super skrzydełko,proste, zwinne i wygodne. Wcześniej latałem na ionie3 i4 i mogę powiedzieć ,że to jest przyjemniejsze w obsłudze(zwrotność, zwinność, precyzja)i wydaje się być mniej podatne na turbulencje. Co do wydajności ciężko mi coś powiedzieć, lata świetnie i tyle.
Moim zdaniem jest to skrzydło które można brać w ciemno i ciężko będzie znaleźć coś lepszego. Mam xs, masa start ok.76kg.