Strona 1 z 1

handling do analizy

: 17 lutego 2016, 20:46
autor: starry
Ciekawy jestem jak ocenicie poczynania pilota ;) chodzi mi o aktywne sterowanie, balans ciałem i opanowanie skrzydła.


Re: handling do analizy

: 17 lutego 2016, 20:57
autor: Tomo
Kompetentny

Tomo

Re: handling do analizy

: 17 lutego 2016, 20:59
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Chłopak radzi sobie. Wyczucie punktu przeciągnięcia na pięć. Umie założyć uszy, choć podobno tego nie wolno robić bo to niebezpieczne. Lądowanie na punkt tez na pięć. Jedynie pałę bym postawił za latanie w warunkach w których nie powinien, ale przy takiej ilości kamer to pewnie go zmusili.

Re: handling do analizy

: 18 lutego 2016, 10:14
autor: calhal
Ja myślę, że definicja 'warunków w których nie powinno się latać' dla Chrigela jest zupełnie inna niż dla zwykłych śmiertelników. On nie jest głupi, raczej nie lata w czymś co go przerasta

Re: handling do analizy

: 18 lutego 2016, 10:25
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Był taki moment kiedy go zabrało mocno do góry i do tyłu. Gdyby ten moment był dłuższy i gdyby stracił widoczność ziemi to miałby duże problemy. Nie wiem czy miał ze sobą gps.

Re: handling do analizy

: 18 lutego 2016, 10:32
autor: arekgarbacz
calhal pisze:Ja myślę, że definicja 'warunków w których nie powinno się latać' dla Chrigela jest zupełnie inna niż dla zwykłych śmiertelników. On nie jest głupi, raczej nie lata w czymś co go przerasta


Zdecydowanie jego definicja warunków, w których da się latać odbiega od definicji chyba całkiem sporej grupy pilotów :)
Chyba każdy już przynajmniej raz w życiu to widział, ale warto przypomnieć:

Re: handling do analizy

: 19 lutego 2016, 15:09
autor: mazby
Wspaniały jest widok panowania nad skrzydłem. Kiedys był takim fenomenem Jacek Grocholski.
Co do latania gdzie się nie powinno to zapytajcie o to JBC, robi na tym kasę.
Co do tego filmu to tam jest warstwa chmur, nie mgła. nad nią i pod nią było czysto. Chłopcy mają reflektory alu dla śmigłowców. nam takie rozdawali w Malcesine.