der pisze:To tak nie działa. Przewiewność nie spada proporcjonalnie tylko do nalotu, ale jak wiemy od UV, jakości i ilości pakowania etc.
To, że ktoś mało lata, nie znaczy, że nie praży glajta na słońcu, robi półgodzinnych zlotów z ciągłym pakowaniem i rozpakowywaniem, pizga nim co chwilę o glebę ćwicząc na łące (oby na łące).
Po skrzydłach które widzę w otoczeniu zaprzyjaźnionej szkoły, najgorzej wypadają w przeglądach te, które najmniej latają choć ich właściciele bardzo by chcieli. One mają po prostu przeje..ne.
Jest w tym dużo racji. Moje skrzydło wizualnie ciągle wygląda bardzo dobrze. Kupiłem je jak już umiałem trochę latać i nie widać na nim zmęczenia o którym piszesz.
Co innego Optic którego miałem wcześniej i który był praktycznie moim pierwszym skrzydłem - wyglądał znacznie gorzej pomimo nalotu ok. 100h i świetnych wyników przewiewności. Z trudem sprzedałem go za 1000zł (jeśli dobrze pamiętam) - kupił je gościu do zakatowania na klifach.
Rynek zweryfikuje jak to wygląda tutaj w praktyce.