Strona 1 z 1

Paragliding Jet Fly

: 14 marca 2018, 16:22
autor: Xanax
Nie wiem czy było to wrzucę
Paragliding Jet Fly , Para Jet ,
podobno niższa waga i mniejsze spalanie


Re: Paragliding Jet Fly

: 14 marca 2018, 16:37
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Jedyna korzyść to mniej połamanych śmigieł :)

Re: Paragliding Jet Fly

: 14 marca 2018, 16:44
autor: calhal
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Jedyna korzyść to mniej połamanych śmigieł :)

Za to popalone liny i skrzydła ;)

Re: Paragliding Jet Fly

: 14 marca 2018, 17:01
autor: Zbyszek Gotkiewicz
calhal pisze:
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Jedyna korzyść to mniej połamanych śmigieł :)

Za to popalone liny i skrzydła ;)


Ale gdyby założyć kosz.... :)

Re: Paragliding Jet Fly

: 14 marca 2018, 17:12
autor: Xanax
dźwięk wydaje sie być mniej wkurzający, niż w standardowych napędach.

Re: Paragliding Jet Fly

: 14 marca 2018, 17:38
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Wysokie tony są bardziej irytujące niż niskie. Porównaj sobie ryk niedźwiedzia lub tuningowego auta i pisk nastolatki lub płacz dziecka. Zresztą Uriuk już kiedyś prowadził wywód na ten temat :)

Re: Paragliding Jet Fly

: 15 marca 2018, 09:27
autor: der
Brak momentu odśmigłowego :)..
ale w niskie spalanie nie uwierzę. Startuje mając 3/4 zbiornika, ląduje mając 1/3 zbiornika a ile on polatał ? Kilka minut ?
Wznoszenie jak na całkiem solidną prędkość wiatru w pysk, na żenującym poziomie.

p.s. Ten dźwięk jest dla moich uszu nieakceptowalny. świdruje mi dziurę w głowie.

Re: Paragliding Jet Fly

: 15 marca 2018, 09:53
autor: Zbyszek Gotkiewicz
Trzeba byt poszukać danych technicznych, ale ciąg na poziomie około 30 kg i zużycie paliwa rzędu litra na minutę nie daje takiemu silnikowi żadnej przewagi. Warto sobie przy okazji po co powstał silnik odrzutowy.