Strona 1 z 1
Air Conception- Revolution 200
: 09 kwietnia 2022, 23:26
autor: kowalik
Witam,
na stronie Air Conception pojawił się nowy sinik Revolution 200. Ponoć ulepszone Nitro/Octagon. Tu szczegóły:
https://www.airconception.com/revolution-200/?lang=enSwoją drogą ciekawe jak nowy silnik będzie się sprawował w stosunku do Octagona/ Nitro? a, i , w sumie jeszcze czy pojawi się w ofercie Techno Fly? poza tym, tak z ciekawości, co łączy TF i AC?
Re: Air Conception- Revolution 200
: 09 kwietnia 2022, 23:40
autor: uriuk
Juz sie pojawil, choc strona Techno-Fly jeszcze nie jest zaktualizowana.
Mam go w ofercie, w cenie 20.700 zł ze sprzeglem i 19.600 zł bez.
Niedlugo bedzie mozna go sobie potestowac u mnie we Wroclawiu (a w zasadzie na lotnisku w Olesnicy).
Optycznie od Octagona rozni sie troszke innym tlumikiem, natomiast w srodku jest zupelnie rozny. To jest taki utornadowiony Octagon, czyli doswiadczenia ze sportowego Tornado wykorzystano do udoskonalenia "grzecznego" Octagona. Moc wzrosla do 30 KM i w zwiazku z tym potrzebuje smigla 130 cm,
Re: Air Conception- Revolution 200
: 10 kwietnia 2022, 11:05
autor: kowalik
Producent podaje, że mocy jest 28 KM.
Właściwie kto jest producentem? Techno Fly czy Air Conception?
Re: Air Conception- Revolution 200
: 10 kwietnia 2022, 12:13
autor: uriuk
Air Conception to nazwa handlowa Techno-Fly na Francje. Fabryka znajduje się w Rokitnie pod Warszawa, a wlascicielem i konstruktorem jest Krzysztof Kolodziejek. Jutro zapytam Krzyska dlaczego konsekwentnie podaje 2 KM mniej w katalogach Air Conception. Przyznam, ze mnie to zaintrygowalo
.
W cenniku Techno-Fly jest 30 KM. Wrazenia z lotu niebawem. Jak ktos chce sobie polatac, to zapraszam.
- cennik.jpg (623.43 KiB) Przejrzano 3951 razy
Re: Air Conception- Revolution 200
: 11 kwietnia 2022, 09:31
autor: qbaepp11
Daj znać kiedy będziesz go miał. to sprawdzę co to za gagatek. Rany pooperacyjne sie zagoiły w maju wracam do gry
Re: Air Conception- Revolution 200
: 11 kwietnia 2022, 11:20
autor: uriuk
Różnica 2 KM mocy wynika z metodyki pomiaru. TF badał na hamowni silnik, a w katalogu AC podano badania napędu, za przekładnią, która ma straty między innymi na poślizg paska, a i sprzęgło też nie jest bez winy.
Re: Air Conception- Revolution 200
: 13 listopada 2022, 14:31
autor: Skaj
Jeśli tf podaje 2km mniej bo za przekładnia, to dlaczego na stronie AC tornado ma 33km a na tf 32km?
I jakie ma śmigło rev? Takie samo jak octagon?