Strona 1 z 1

Vittorazi Moster Classic - gaźnik

: 22 września 2024, 10:19
autor: AdamN
Witam.
Wie ktoś jaki gaźnik (które Walbro) i z jakimi modyfikacjami jest tam montowany?
Mój gaźnik właśnie dokonał żywota.

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

: 24 września 2024, 10:48
autor: matgaw
Nie wiem jak classic, ale nowsze modele używają WB-3A.

Modyfikacje:
- wycięcie w przepustnicy
- wyżłobienie w miejscu gdzie oś przepustnicy wchodzi do gaźnika, dodatkowy o-ring i podkładka
- dodatkowa dziurka paliwa do gardzieli gaźnika nawiercona pod kątem

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

: 24 września 2024, 11:35
autor: AdamN
Czyli lepiej nie kombinować i kupić dedykowany gaźnik. Ciekawe czy WB-3A podejdzie do classica?

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

: 24 września 2024, 12:37
autor: matgaw
Obejrzyj zdjęcia w internecie i porównaj. Może się tylko różnić miejscem montażu króćca paliwa.

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

: 20 października 2024, 10:04
autor: Buranx3m3
Adam a co to znaczy dokonal zywota? zazwyczaj da sie regenerowac poprzez odpowiednie zestawy...
PS. jak moze pamietasz latam zazwyczaj sam dlatego bez radia... i dlatego niestety nie szło sie dogadac na Dzałdowem ostatnio-;)

Re: Vittorazi Moster Classic - gaźnik

: 20 października 2024, 11:06
autor: AdamN
Dokonał żywota - nie można go poprawnie wyregulować, wytarta oś przepustnicy i wytarty korpus (otwory w których oś jest osadzona). Podczas ostatniego lotu, po odpuszczeniu gazu, silnik nie schodził poniżej 3500 obrotów, obroty falowały.
Ps. Fajnie było Cię spotkać nad moją mieściną. Nie mogłem dalej za Tobą lecieć. Wracałem z przelotu i miałem resztkę paliwa. Pozdrawiam.