Propozycja regulaminu
: 29 grudnia 2015, 15:32
Regulamin Forum Paralotniowego pgforum.pl
Forum pgforum.pl jest internetowym miejscem dyskusji o paralotniach i paralotniarstwie.
W tematyce Forum mieszczą się:
- paralotnie swobodne
- paralotnie z napędem
- paraplany
- speed riding i speed flying
I. Regulamin ogólny
1. Użytkownik ma prawo:
a) pozyskiwać na własny użytek informacje umieszczone na Forum,
b) zakładać tematy i umieszczać wpisy w już otwartych tematach, związane z tematyką Forum i danego działu i zgodne z zasadami tam panującymi,
c) używać samodzielnie wybraną grafikę jako awatar, jeżeli nie narusza ona ogólnych zasad,
d) umieścić własną sygnaturę tekstową bądź graficzną w podpisie, o maksymalnej, łącznej wielkości odpowiadającej 3 linijkom tekstu, w tym link do strony hobbystycznej (niekomercyjnej),
e) zostać moderatorem - na wniosek własny lub innych forumowiczów,
f) zamieszczać bezpłatne ogłoszenia zgodnie z zasadami działu giełda,
g) zamieszczać odnośniki do serwisu allegro (oraz innych stron komercyjnych), jeśli stanowią uzupełnienie tematu z wyłączeniem działu Giełda.
2. Na Forum niedopuszczalne jest:
a) zamieszczanie wypowiedzi sprzecznych z obowiązującym prawem, lub takich, które mogą być tak zrozumiane,
b) poruszanie tematów odnoszących się do polityki lub religii w sposób naruszający czyjeś przekonania,
c) używanie wulgarnego języka, obrażania innych Użytkowników,
d) spamowanie,
e) trollowanie (trolling),
f) tworzenie kolejnego tematu/postu w sytuacji, gdy poprzedni został usunięty lub zamknięty,
g) posiadanie kilku kont przez jednego użytkownika,
h) zamieszczanie reklam, czy ofert komercyjnych nie uzgodnionych z Administracją Forum,
i) zamieszczanie jakichkolwiek linków czy adresów o charakterze wyłącznie reklamowym - w treści postów, nazwie użytkownika, awatarze, banerze czy podpisie, za wyjątkiem uzgodnionych z Administracją, lub dozwolonych z uwagi na posiadany status Użytkownika Komercyjnego,
j) cytowania zbędnych części postów, nie odnoszących się do zamieszczanej odpowiedzi. Zwłaszcza, w przypadku kiedy wypowiedź odnosi się do poprzedniego wpisu.
3. Zarządzanie forum:
W bieżącym zarządzaniu Forum biorą udział Użytkownicy posiadający rangę i funkcję Moderatora oraz Administratorzy.
a) Jeśli użytkownik nie zgadza się z działaniami Moderatora może zwrócić się z wnioskiem do danego Moderatora o ponowne rozpatrzenie sprawy, w wyjątkowych sytuacjach – zwrócić się do Administratora o rozpatrzenie sprawy - (wiadomości niepodpisane nickiem z Forum nie będą rozpatrywane).
b) Decyzje Moderatorów nie podlegają publicznej dyskusji na forum.
c) Decyzja Administratora jest ostateczna i nie podlega dalszej dyskusji w żadnej formie:
- kolor czerwony tekstu zarezerwowany jest dla Administracji,
- wszelkie kwestie techniczne można zgłaszać do Administratora
- treść wpisów przedstawia punkt widzenia ich Autorów, w związku z tym, Administracja nie ponosi za nie odpowiedzialności.
4. W przypadku nieprzestrzegania przez użytkownika ogólnie przyjętych zasad zachowania, Regulaminu Forum, bądź też działań odbieranych jako utrudniające funkcjonowanie Forum, Administracja zastrzega sobie prawo do:
a) pouczenia użytkownika,
b) wykasowania części lub całości jego postu,
c) zablokowania prawa pisania,
d) udzielenia użytkownikowi ostrzeżenia,
e) zablokowania dostępu do konta użytkownika,
f) zablokowania dostępu do Forum dla adresu IP użytkownika,
g) innych działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie Forum,
h) zablokowania dostępu do niektórych działów.
Powyższe ograniczenia mogą mieć charakter tymczasowy bądź stały.
Nie zmieniamy użytkownikom nicków.
II. Regulamin działu Giełda
1. Na Giełdzie można umieszczać jedynie oferty dotyczące rzeczy będących własnością Użytkownika - Autora wątku, co do których legalności (posiadania i obrotu) nie ma żadnych wątpliwości.
2. Przy sprzedaży obowiązuje wymóg podania ceny, oraz innych istotnych informacji określających charakter czy specyfikę przedmiotu, jak na przykład zakres wagowy czy rodzaj atestu.
3. Zabronione są wszelkie formy licytacji czy zmiany ceny na większą, a także zamieszczanie wszelkiego rodzaju odnośników do serwisów aukcyjnych i ogłoszeniowych.
4. Ogłoszenie winno zawierać wszelkie informacje umożliwiające potencjalnemu zainteresowanemu ocenę przedmiotu.
5. Obowiązuje zakaz ponownego umieszczania ogłoszenia dotyczącego takiej samej oferty (zakładania kolejnego wątku) dopóki poprzednie nie zniknie z działu.
5. Administracja nie jest stroną ani pośrednikiem w zawieranej transakcji, w związku z czym nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z ewentualnych wad prawnych umowy, czy też jej wykonania.
6. Nie zezwala się na zamieszczanie nowego ogłoszenia dotyczącego tego samego przedmiotu przed zniknięciem poprzedniego.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą publikacji. #
Forum pgforum.pl jest internetowym miejscem dyskusji o paralotniach i paralotniarstwie.
W tematyce Forum mieszczą się:
- paralotnie swobodne
- paralotnie z napędem
- paraplany
- speed riding i speed flying
I. Regulamin ogólny
1. Użytkownik ma prawo:
a) pozyskiwać na własny użytek informacje umieszczone na Forum,
b) zakładać tematy i umieszczać wpisy w już otwartych tematach, związane z tematyką Forum i danego działu i zgodne z zasadami tam panującymi,
c) używać samodzielnie wybraną grafikę jako awatar, jeżeli nie narusza ona ogólnych zasad,
d) umieścić własną sygnaturę tekstową bądź graficzną w podpisie, o maksymalnej, łącznej wielkości odpowiadającej 3 linijkom tekstu, w tym link do strony hobbystycznej (niekomercyjnej),
e) zostać moderatorem - na wniosek własny lub innych forumowiczów,
f) zamieszczać bezpłatne ogłoszenia zgodnie z zasadami działu giełda,
g) zamieszczać odnośniki do serwisu allegro (oraz innych stron komercyjnych), jeśli stanowią uzupełnienie tematu z wyłączeniem działu Giełda.
2. Na Forum niedopuszczalne jest:
a) zamieszczanie wypowiedzi sprzecznych z obowiązującym prawem, lub takich, które mogą być tak zrozumiane,
b) poruszanie tematów odnoszących się do polityki lub religii w sposób naruszający czyjeś przekonania,
c) używanie wulgarnego języka, obrażania innych Użytkowników,
d) spamowanie,
e) trollowanie (trolling),
f) tworzenie kolejnego tematu/postu w sytuacji, gdy poprzedni został usunięty lub zamknięty,
g) posiadanie kilku kont przez jednego użytkownika,
h) zamieszczanie reklam, czy ofert komercyjnych nie uzgodnionych z Administracją Forum,
i) zamieszczanie jakichkolwiek linków czy adresów o charakterze wyłącznie reklamowym - w treści postów, nazwie użytkownika, awatarze, banerze czy podpisie, za wyjątkiem uzgodnionych z Administracją, lub dozwolonych z uwagi na posiadany status Użytkownika Komercyjnego,
j) cytowania zbędnych części postów, nie odnoszących się do zamieszczanej odpowiedzi. Zwłaszcza, w przypadku kiedy wypowiedź odnosi się do poprzedniego wpisu.
3. Zarządzanie forum:
W bieżącym zarządzaniu Forum biorą udział Użytkownicy posiadający rangę i funkcję Moderatora oraz Administratorzy.
a) Jeśli użytkownik nie zgadza się z działaniami Moderatora może zwrócić się z wnioskiem do danego Moderatora o ponowne rozpatrzenie sprawy, w wyjątkowych sytuacjach – zwrócić się do Administratora o rozpatrzenie sprawy - (wiadomości niepodpisane nickiem z Forum nie będą rozpatrywane).
b) Decyzje Moderatorów nie podlegają publicznej dyskusji na forum.
c) Decyzja Administratora jest ostateczna i nie podlega dalszej dyskusji w żadnej formie:
- kolor czerwony tekstu zarezerwowany jest dla Administracji,
- wszelkie kwestie techniczne można zgłaszać do Administratora
- treść wpisów przedstawia punkt widzenia ich Autorów, w związku z tym, Administracja nie ponosi za nie odpowiedzialności.
4. W przypadku nieprzestrzegania przez użytkownika ogólnie przyjętych zasad zachowania, Regulaminu Forum, bądź też działań odbieranych jako utrudniające funkcjonowanie Forum, Administracja zastrzega sobie prawo do:
a) pouczenia użytkownika,
b) wykasowania części lub całości jego postu,
c) zablokowania prawa pisania,
d) udzielenia użytkownikowi ostrzeżenia,
e) zablokowania dostępu do konta użytkownika,
f) zablokowania dostępu do Forum dla adresu IP użytkownika,
g) innych działań mających na celu prawidłowe funkcjonowanie Forum,
h) zablokowania dostępu do niektórych działów.
Powyższe ograniczenia mogą mieć charakter tymczasowy bądź stały.
Nie zmieniamy użytkownikom nicków.
II. Regulamin działu Giełda
1. Na Giełdzie można umieszczać jedynie oferty dotyczące rzeczy będących własnością Użytkownika - Autora wątku, co do których legalności (posiadania i obrotu) nie ma żadnych wątpliwości.
2. Przy sprzedaży obowiązuje wymóg podania ceny, oraz innych istotnych informacji określających charakter czy specyfikę przedmiotu, jak na przykład zakres wagowy czy rodzaj atestu.
3. Zabronione są wszelkie formy licytacji czy zmiany ceny na większą, a także zamieszczanie wszelkiego rodzaju odnośników do serwisów aukcyjnych i ogłoszeniowych.
4. Ogłoszenie winno zawierać wszelkie informacje umożliwiające potencjalnemu zainteresowanemu ocenę przedmiotu.
5. Obowiązuje zakaz ponownego umieszczania ogłoszenia dotyczącego takiej samej oferty (zakładania kolejnego wątku) dopóki poprzednie nie zniknie z działu.
5. Administracja nie jest stroną ani pośrednikiem w zawieranej transakcji, w związku z czym nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z ewentualnych wad prawnych umowy, czy też jej wykonania.
6. Nie zezwala się na zamieszczanie nowego ogłoszenia dotyczącego tego samego przedmiotu przed zniknięciem poprzedniego.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą publikacji. #