Cezar100 pisze:Cześć,
pudło z firmy Techno-Fly z napędem Octagon  wczoraj dotarło. Pierwsze wrażenia- bardzo pozytywne. Jakość wykonania naprawdę wysoka, wszystko ładnie do siebie pasuje, fajna kolorystyka. Po założeniu na plecy wydaje się jeszcze lżejszy niż jest 

 Nowa rama Delta poprawia komfort. Obawiałem sie sporych wibracji, po uruchomieniu silnika jednak obawy okazały się nie zasadne. Silnik fajnie pracuje, wydaje z siebie taki rasowy dźwięk.Moc spora, wyczuwalna różnicaw porównaniu z Rotorem.  Jestem zadowolony z zakupu. Następne próby na starcie, czekamy na warun.  Mam nadzieję, że nie zawiedzie w locie 

 Po piewrwszych kilku lotach będzie mozna obiektywniej ocenić pracę silnika.
 
Wygląda całkiem fajnie. Interesują mnie dwa aspekty. Czy mógłbyś powiedzieć w jakiej odległości(od płaszczyzny ringu kosza) znajduje się śmigło? I jaka jest średnica kosza i śmigła? Trochę mi to pomoże, bo akurat jestem na etapie działania czegoś takiego...
W podziemiach mojego garażu jest optymalizowana następująca konstrukcja...
			
		
				
			 
- 12767784_834501220011027_2019283201_n.jpg (88.86 KiB) Przejrzano 15665 razy
 
			
		
				
			 
- 1461952_834501213344361_984378803_n.jpg (96.45 KiB) Przejrzano 15665 razy
 Powiem też szczerze, że na razie zamontuję tam moje Polini 130, ale docelowo może Octagon... Kto wie 

 Na dzień dzisiejszy skorupa ze zbiornikiem waży 3kg, ale będę odchudzał nieco zbiornik(12l) i powiększał do 14-15l i wzmocnię całą konstrukcję. Z naszym Polskim Octagonem działałoby i wyglądało MEGA 

Nirvana wymięka  
 
 Pozdrawiam,
Marek
PS
po tych wpisach bądź pewny, że będę natrętny i będę Cię męczył z informacjami o eksploatacji silniczka. Szczególnie spalanie i temperatury. W razie problemów z CHT pomyślimy o czapce do Octagona 
