prokopcio pisze:Ja nie wiem czy mi się świadectwo należało czy nie, do dziś po ok. 100h znajduję w swoim lataniu niedociągnięcia.
I słusznie, chcesz być mistrzem - zostań uczniem

prokopcio pisze:Ja nie wiem czy mi się świadectwo należało czy nie, do dziś po ok. 100h znajduję w swoim lataniu niedociągnięcia.
prokopcio pisze:Ja nie wiem czy mi się świadectwo należało czy nie, do dziś po ok. 100h znajduję w swoim lataniu niedociągnięcia.
calhal pisze:Ja się uczyłem poprawnych startów i lądowań...na kursie tandemowymi ciągle jest jeszcze co poprawiać.
Człowiek się uczy całe życie.
prokopcio pisze:Nie oszukujmy się -...
Czy Ty fotolot czujesz się na tyle dobrym pilotem, że nie potrzebowałbyś się w czymś doszkolić ?
Ja nie wiem czy mi się świadectwo należało czy nie, do dziś po ok. 100h znajduję w swoim lataniu niedociągnięcia.
fotolot pisze: Po swoich ok.800-900h(w przybliżeniu przez ok,20 lat) pomimo jako takich praktycznych umiejętności , wciąż posiadam głód jawnej dostępności do usystematyzowanej wiedzy dotyczącej bezpieczeństwa .
Pozdrawiam Wiesiek
prokopcio pisze:Skoro tyle wylatałeś i nadal twierdzisz ( na szczęście dla Ciebie ) że nie masz kompletnej wiedzy to też wiesz że na kursie tego nie zdobędziesz w tak krótkim czasie a nawet jeśli się przedłuży i wiedzę ktoś wyłoży przecudnie to i tak przeciętny człowiek tego nie przyswoi nawet jeśli wszystko będzie rozumiał. Za dużo informacji w zbyt krótkim czasie.
Najważniejsze szkoły robią na szczęście - uczulenie gdzie i kiedy nie latać ( ocena warunków ) i na początek takie podstawy żeby sobie nie zrobić krzywdy. Jak kursant będzie wiedział jak się nie zabić w spokojnych warunkach to jak będzie chciał coś więcej to sobie doczyta, dopyta a przynajmniej powinien i tak kroczkami małymi można się samemu szkolić do końca życia.
prokopcio pisze:Kluczem byłoby znaleźć sposób żeby na szkolenie przyszły osoby odpowiednio przygotowane teoretycznie z dobrych źródeł. Bo głupot też nie sposób się naczytać.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Wiesiek. Z całym szacunkiem, ale Ty musisz być wyjątkowo tępy i oporny, skoro przez cztery lata na własną rękę, choćby z ciekawości nie znalazłeś odpowiednich podręczników zawierających materiał niezbędny do zdania egzaminów. Mam sporą biblioteczkę która używała się przez lata, a teraz jest jeszcze Internet i dla mnie kuriozum jest ktoś, kto twierdzi że nie ma dostępu do teorii. I jeszczecobwinia za to cały świat. Możesz mi to wytłumaczyć? Bo jeśli naprawę chcesz latać to dla takich ludzi nie ma przeszkód.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Miło przeczytać, że wyłącznie źli instruktorzy są dla Ciebie przeszkodą w lataniu. Co byś nie zrobił to Ci źli ludzie nie dają się rozwinąć. Naprawdę nie wiem jak Ci pomóc.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:To może Wiesiek zaproponujesz jakieś konkretne kroki żeby uleczyć sytuację. A może na początek jasno, klarownie i w punktach wymienisz te elementy któr według Ciebie są złe i wymagają naprawy.
fotolot pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:...może na początek jasno, klarownie i w punktach wymienisz te elementy któr według Ciebie są złe i wymagają naprawy.
Zbyszek to są dość rozległe zagadnia(na zimowe wieczory) ....
uriuk pisze:Korzystasz z jakiegos generatora takich tekstow? Podobnego do tego http://www.mm.pl/~rados/tresc/gener.html ?
Przeczytalem twoja wypowiedz trzy razy. Nie znalazlem w tym krztyny tresci, same ogolniki. A przeciez Zbyszek prosil o klarowne wypunktowanie.
Dyskusja jest o powaznych sprawach, a odnisze wrazenie, ze ty sobie jaja z niej robisz.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Czyli w praktyce trzeba by zobowiązać urzędników ULC żeby informowali poprzez wytypowane media o planowanych zmianach w przepisach. Jestem za, choć nie mam pojęcia jak to spowodować.
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość