ciacholot pisze:prokopcio pisze:przy okazji wyszło dlaczego napędy ppg o mocy 20KM są o wile mocniejsze od tych np 14kM nieproporcjonalnie do różnicy w mocy.
bo jeśli do lotu poziomego (zniwelowanie opadania) potrzeba 8-9KM to w tych większych na wznoszenie mamy 11KM a w tych mniejszych jedynie 5KM
A trymery zmieniają ten stosunek
Zapotrzebowanie na moc do lotu poziomego wynika z doskonałości. Jeśli Trymery nie będą zmieniały doskonałości, to nie będą miały także wpływu na zapotrzebowanie mocy. W praktyce odpuszczenie trymera zawsze doprowadza do zwiększenia prędkości oraz spadku doskonałości.


 Tzn. aby przelecieć X km przy doskonałości Y, potrzebna jest dana energia i nie zależy ona od prędkości. W zależności od prędkości, zmianie ulegać będzie moc czyli rozłożenie tej energii w czasie.
 Tzn. aby przelecieć X km przy doskonałości Y, potrzebna jest dana energia i nie zależy ona od prędkości. W zależności od prędkości, zmianie ulegać będzie moc czyli rozłożenie tej energii w czasie.
 .
. ale rzeczywiście przydało by się kilka osób które chciały by wnieść do projektu coś więcej niż kasę. O dziwo jestem bardzo optymistycznie nastawiony. Jedyne co to kasa - troszkę drogo to wychodzi ale też ceny spadają, wydaje mi się, że 10tysi pilot jest w stanie za takie coś zapłacić ale nie 20tyś bo materiały to nie wszystko.
 ale rzeczywiście przydało by się kilka osób które chciały by wnieść do projektu coś więcej niż kasę. O dziwo jestem bardzo optymistycznie nastawiony. Jedyne co to kasa - troszkę drogo to wychodzi ale też ceny spadają, wydaje mi się, że 10tysi pilot jest w stanie za takie coś zapłacić ale nie 20tyś bo materiały to nie wszystko.