Air Conception- Revolution 200

Latanie silnikowe
kowalik
Posty: 14
Rejestracja: 24 grudnia 2021, 09:48
Reputation: 0
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Air Conception- Revolution 200

Postautor: kowalik » 09 kwietnia 2022, 23:26

Witam,

na stronie Air Conception pojawił się nowy sinik Revolution 200. Ponoć ulepszone Nitro/Octagon. Tu szczegóły:

https://www.airconception.com/revolution-200/?lang=en

Swoją drogą ciekawe jak nowy silnik będzie się sprawował w stosunku do Octagona/ Nitro? a, i , w sumie jeszcze czy pojawi się w ofercie Techno Fly? poza tym, tak z ciekawości, co łączy TF i AC?

Awatar użytkownika
uriuk
Site Admin
Posty: 4139
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
Reputation: 891
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: Air Conception- Revolution 200

Postautor: uriuk » 09 kwietnia 2022, 23:40

Juz sie pojawil, choc strona Techno-Fly jeszcze nie jest zaktualizowana.
Mam go w ofercie, w cenie 20.700 zł ze sprzeglem i 19.600 zł bez.
Niedlugo bedzie mozna go sobie potestowac u mnie we Wroclawiu (a w zasadzie na lotnisku w Olesnicy).
Optycznie od Octagona rozni sie troszke innym tlumikiem, natomiast w srodku jest zupelnie rozny. To jest taki utornadowiony Octagon, czyli doswiadczenia ze sportowego Tornado wykorzystano do udoskonalenia "grzecznego" Octagona. Moc wzrosla do 30 KM i w zwiazku z tym potrzebuje smigla 130 cm,

kowalik
Posty: 14
Rejestracja: 24 grudnia 2021, 09:48
Reputation: 0
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Air Conception- Revolution 200

Postautor: kowalik » 10 kwietnia 2022, 11:05

Producent podaje, że mocy jest 28 KM.

Właściwie kto jest producentem? Techno Fly czy Air Conception?

Awatar użytkownika
uriuk
Site Admin
Posty: 4139
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
Reputation: 891
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: Air Conception- Revolution 200

Postautor: uriuk » 10 kwietnia 2022, 12:13

Air Conception to nazwa handlowa Techno-Fly na Francje. Fabryka znajduje się w Rokitnie pod Warszawa, a wlascicielem i konstruktorem jest Krzysztof Kolodziejek. Jutro zapytam Krzyska dlaczego konsekwentnie podaje 2 KM mniej w katalogach Air Conception. Przyznam, ze mnie to zaintrygowalo :).
W cenniku Techno-Fly jest 30 KM. Wrazenia z lotu niebawem. Jak ktos chce sobie polatac, to zapraszam.


cennik.jpg
cennik.jpg (623.43 KiB) Przejrzano 3950 razy

Awatar użytkownika
qbaepp11
Posty: 150
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 17:58
Reputation: 20
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Sympatyk

Re: Air Conception- Revolution 200

Postautor: qbaepp11 » 11 kwietnia 2022, 09:31

Daj znać kiedy będziesz go miał. to sprawdzę co to za gagatek. Rany pooperacyjne sie zagoiły w maju wracam do gry

Awatar użytkownika
uriuk
Site Admin
Posty: 4139
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
Reputation: 891
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Re: Air Conception- Revolution 200

Postautor: uriuk » 11 kwietnia 2022, 11:20

Różnica 2 KM mocy wynika z metodyki pomiaru. TF badał na hamowni silnik, a w katalogu AC podano badania napędu, za przekładnią, która ma straty między innymi na poślizg paska, a i sprzęgło też nie jest bez winy.

Skaj

Re: Air Conception- Revolution 200

Postautor: Skaj » 13 listopada 2022, 14:31

Jeśli tf podaje 2km mniej bo za przekładnia, to dlaczego na stronie AC tornado ma 33km a na tf 32km?
I jakie ma śmigło rev? Takie samo jak octagon?


Wróć do „PPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość