Zbyszek Gotkiewicz pisze:Chodzi o to, żeby szukać pewnych prawidłowości, które wynikają z systemu szkolenia, stosowanego sprzętu i pewnych przekonań funkcjonujących w danym środowisku. Na przykład, że pilot powinien kupować skrzydło wyczynowe na początku, żeby skrzydło szybko nauczyło go latać Na inne środowiska paralotniowe za granicą nie mam ani wpływu, ani informacji jakie mogą być przyczyny wypadków.
Dzięki za wyjaśnienie. Do tej pory myślałem, że w tym całym zestawieniu chodziło bardziej o łączenie uniwersalnych przyczyn, warunków, decyzji itp ze skutkami co ma przełożyć się na poprawę bezpieczeństwa, a nie próby łączenia tego z systemem szkolenia czy jakimś 'zbiorem prawd' (bo skrzydła między krajami są takie same, poziomy doświadczenia sygnowane np kartami ippi także). Nie wiem czy Twoja kronika wypadków będzie miała sens, jeśli zauważysz że nie masz wpływu na przekonania i prawdy krajowych pilotów czy instruktorów.