Zbyszek Gotkiewicz pisze:https://www.tvp.info/38177616/wypadek-paralotniarza-w-starym-kraszewie
Według moich informacji hol za samochodem. Pilot świeżak.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:https://www.tvp.info/38177616/wypadek-paralotniarza-w-starym-kraszewie
Xing pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:https://www.tvp.info/38177616/wypadek-paralotniarza-w-starym-kraszewie
Według moich informacji hol za samochodem. Pilot świeżak.
uriuk pisze:Albo skrzydlo z allegro z szwagier ze skoda
Chrzaszczu pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:A co do samego zdarzenia to skrzydło klasy takie jak Quinn wymaga już delikatniejszego prowadzenia. Więcej ciała i mniej sterówki
To samo zauważyłem. Za bardzo szarpiesz sterówki. Queen fajnie lata samym ciałem. Dodatkowo lot jest płynniejszy i mniej tracisz na osiągach. Co do przeciągnięcia- glajt wyszedłby gdybyś go odpuścił bezpośrednio po przeciągnięcia stabila. Po kilku sekundach utrzymałeś go nieświadomie dalej w spadochronowaniu i back fly. Nie wiem czy odpuszczenie i wbicie się w drzewa nie mogło być bardziej ryzykowne. Faktycznie, worek masz duży
starry pisze:Mimo że trymowanie jest ok, to Królowa ma już swoje nalatane i chyba należy się jej emerytura, o czym może świadczyć szybkość na przeskoku którą miałem możliwość wczoraj porównać z Cure'm.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Podobno wiał wschodni wiatr, czyli kierunek przy którym nie powinno się latać z Żaru.
Winger pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:Podobno wiał wschodni wiatr, czyli kierunek przy którym nie powinno się latać z Żaru.
???
Ale do czego się to odnosi?
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Winger pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:Podobno wiał wschodni wiatr, czyli kierunek przy którym nie powinno się latać z Żaru.
???
Ale do czego się to odnosi?
Andrzejt pisze: Pomimo iż pas był naprawdę dłuuugi uznałem że podchodzę za wysoko (perspektywa zaparkowania na samym końcu średnio mi odpowiadała z oczywistych względów ) więc jedno esowanie, drugie, uznałem że wciąż za wysoko więc zrobię koło żeby się cofnąć i prawie zejdę na sam początek łąki.
https://drive.google.com/file/d/1Tab61YM56mcMStxfJufDUUHgYGsXkQon/view?usp=drivesdk
JakubM pisze:https://tinyurl.com/ybksyyth
Na zawodach BRITISH PARAGLIDING CHAMPIONSHIPS 2018 w Kruszewie w powietrzu zderzył sie pilot Brytyjski z free flyierem z Ukrainy podczas kręcenia komina. Po kolizji rozdzielili się, jednak w wyniku powstałego wahadła uderzyli w siebie ponownie ze znacznie większa siła.
Pilot z Ukrainy rzucił zapas i lądował na drzewach. Gdy dotarły do niego służby był juz martwy. Jego skrzydło nie było uszkodzone.
Pilot Brytyjski spadł na startowisko. Przytomnego przetransportowali do szpitala gdzie zmarł (prawdopodobnie z powodu rozległych urazów wewnętrznych). Jego skrzydło było mocno uszkodzone.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość