Czyli jest wyłącznie opcja wyjścia z cylindra startowego. Jeśli mamy jako rozpoczęcie wyścigu zaplanowane wejście do cylindra startowego to są dwie opcje. Albo czekamy na otwarcie cylindra w jego środku, a gdy zostaje otwarty to wylatujemy z niego aby ruszyła nawigacja, a następnie zawracamy do cylindra aby zaliczyć cylinder startowy. Po tym możemy lecieć do następnego punktu. Ta sytuacja pozwala na ruszenie na trasę po drugiej stronie cylindra co może znacznie skrócić trasę. Drugim sposobem jest czekanie na zewnątrz cylindra startowego, a gdy ruszy konkurencja i cylinder zostanie otwarty wylatujemy w niego aby ruszyła trasa a następnie wylatujemy aby ruszyła nawigacja co wydaje się prostsze gdy cylinder jest mały lub nie przelatujemy przez cylinder tylko zwracamy. Niestety czasem cylinder startowy czasem jest tak duży, że pierwszy punkt trasy jest wewnątrz cylindra i program nie informuje nas o zaliczenia pierwszego punktu, a po opuszczeniu cylindra startowego zaczyna nawigować do pierwszego punktu trasy w którym już byliśmy. W taki sposób trzeba by opisać każdą funkcje programu, czyli potrzeba by napisać książkę