Kamera w cylindrze

Latanie silnikowe
Awatar użytkownika
uriuk
Site Admin
Posty: 4140
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
Reputation: 891
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor
Kontakt:

Kamera w cylindrze

Postautor: uriuk » 07 marca 2016, 15:04

Silnik 4T, ale tyz pikne

Awatar użytkownika
Marcin.
Posty: 539
Rejestracja: 06 marca 2016, 17:43
Reputation: 33
Lokalizacja: Mechanik paralotniowy TM PG
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Marcin. » 07 marca 2016, 18:24

Piknie piknie :) Chyba z doładowaniem , bo jak się mieszanka zapala ,to widać jak ogień zieje z zaworu ssącego.

Awatar użytkownika
Lucjan Piekutowski
Posty: 1031
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
Reputation: 66
Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Lucjan Piekutowski » 07 marca 2016, 21:01

A tu z kolei silnik Diesla, fragment naszego ulubionego programu :)

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 22:05

Stare dzieje w których "dobry samochód miał 50KM" :D to się dziś nawet śmieszne nie wydaje, a dziś mapy wtrysku i inne cuda na kiju...
Fajnie się ogląda.
Mariusz Kilian

Awatar użytkownika
Lucjan Piekutowski
Posty: 1031
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
Reputation: 66
Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Lucjan Piekutowski » 07 marca 2016, 22:14

No mój ma 75KM (OM601) :D i komory wirowe.

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 22:27

:D Komory wstępne miałem kiedyś w Starze 28. Ten to był oczytany. OM601 to przy nim niedościgniona technika pozostająca wtedy tylko w moich marzeniach :)
Mariusz Kilian

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 22:44

[
Mariusz Kilian

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 22:46

Proszę nie mylić komór wstępnych z wirowymi. Tak dopisuję, żeby nie było... :lol:
Mariusz Kilian

Janek_S
Posty: 10
Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
Reputation: 0
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Janek_S » 07 marca 2016, 22:51

Lucjan Piekutowski pisze:No mój ma 75KM (OM601) :D i komory wirowe.

Czasem jeszcze wsiadam do OM616 -72KM z 2,4l :D
Pozdrawiam
Janek.

Awatar użytkownika
Lucjan Piekutowski
Posty: 1031
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
Reputation: 66
Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Lucjan Piekutowski » 07 marca 2016, 22:55

ciacholot pisze::D Komory wstępne miałem kiedyś w Starze 28. Ten to był oczytany. OM601 to przy nim niedościgniona technika pozostająca wtedy tylko w moich marzeniach :)


No to masz :D



I To :)

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 22:56

Jeżu kolczasty. W 123?
Mariusz Kilian

Awatar użytkownika
Lucjan Piekutowski
Posty: 1031
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
Reputation: 66
Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Lucjan Piekutowski » 07 marca 2016, 23:02

ciacholot pisze:Jeżu kolczasty. W 123?


124 następca, a co?
Wchodzą 4 szpeje i 5 osób do sedana, jeździ też całkiem dobrze na oleju rzepakowym. Może się poważnie zepsuć i nadal jedzie. wjeżdża w błoto i kamienie choć nie jest terenowy. Łatwo i dość tanio da się naprawić. Myślę że z osobówek 124 jest dobrym samochodem glajciarskim.

Janek_S
Posty: 10
Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
Reputation: 0
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Janek_S » 07 marca 2016, 23:06

ciacholot pisze:Jeżu kolczasty. W 123?

Si :)
Pozdrawiam
Janek.

Awatar użytkownika
Lucjan Piekutowski
Posty: 1031
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
Reputation: 66
Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Lucjan Piekutowski » 07 marca 2016, 23:13

Zastanawiam się tylko czy te auta (merce) są naprawdę niezniszczalne, bo jak na razie na to wygląda ?

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 23:15

:P Miałem w innym Starze jeszcze silnik SW400 i miałem też Stara 29. Do niego zamontowałem reduktor do gazu bliżej nie określonej firmy z GB. Dyszę do gaźnika musiałem już wystrugać sam, bo wtedy jeszcze nie bardzo kto wiedział o co chodzi. Jeździłem na butlach 11kg.
Jeśli chodzi o 123 to miałem chyba ze trzy. z OM617, z OM616 i jeszcze ten o poj. 2,2 potem długo długo inne marki i nabyłem W124 z M 102 2,3l i ten był najlepszy. :P
Mariusz Kilian

Janek_S
Posty: 10
Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
Reputation: 0
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Janek_S » 07 marca 2016, 23:23

Lucjan Piekutowski pisze:Zastanawiam się tylko czy te auta (merce) są naprawdę niezniszczalne, bo jak na razie na to wygląda ?

Teraz juz trudno znaleźć 123 z przyzwoitą blachą, z 124, 201 i 126 jest lepiej, ale fakt silniki diesle wolnossące 123/124 były mega trwałe... Ale jak słyszałem, że bywali tacy co oleju nie zmieniali -to wszystko jest do zajechania...
Pozdrawiam
Janek.

Janek_S
Posty: 10
Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
Reputation: 0
Latam: Tylko z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: Janek_S » 07 marca 2016, 23:25

ciacholot pisze::P Miałem w innym Starze jeszcze silnik SW400 i miałem też Stara 29. Do niego zamontowałem reduktor do gazu bliżej nie określonej firmy z GB. Dyszę do gaźnika musiałem już wystrugać sam, bo wtedy jeszcze nie bardzo kto wiedział o co chodzi. Jeździłem na butlach 11kg.
Jeśli chodzi o 123 to miałem chyba ze trzy. z OM617, z OM616 i jeszcze ten o poj. 2,2 potem długo długo inne marki i nabyłem W124 z M 102 2,3l i ten był najlepszy. :P

Może to M102 miało najmniejszy przebieg? Mam uraz do KE-jeta (po M117), za to M111 bardzo udany (szczególnie z Kompressorem ;))
Pozdrawiam
Janek.

ciacholot
Posty: 1806
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
Reputation: 479
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Były Pilot

Re: Kamera w cylindrze

Postautor: ciacholot » 07 marca 2016, 23:40

Nie wykluczone, że wielocylindrówki im nie wychodziły. W późniejszych modelach 6 czy 8 cyl. z wtryskiem też bywały problemy.
Mój jak go kupiłem miał coś poniżej setki. Nastukałem mu jeszcze ze 3 stówki i było ok, ale bardzo dbałem.
Mariusz Kilian


Wróć do „PPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość