Kamera w cylindrze
- Marcin.
 - Posty: 539
 - Rejestracja: 06 marca 2016, 17:43
 - Reputation: 33
 - Lokalizacja: Mechanik paralotniowy TM PG
 - Latam: Tylko Swobodnie
 - Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
 
Re: Kamera w cylindrze
Piknie piknie 
  Chyba z doładowaniem , bo jak się mieszanka zapala ,to widać jak ogień zieje z zaworu ssącego.
			
									
									
						- Lucjan Piekutowski
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
 - Reputation: 66
 - Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
 - Latam: Nie latam
 - Doświadczenie: Świeżak po Kursie
 
Re: Kamera w cylindrze
A tu z kolei silnik Diesla, fragment naszego ulubionego programu 
 
			
									
									
						- 
				ciacholot
 - Posty: 1807
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
 - Reputation: 480
 - Latam: Swobodnie i z Napędem
 - Doświadczenie: Były Pilot
 
Re: Kamera w cylindrze
Stare dzieje w których "dobry samochód miał 50KM" 
  to się dziś nawet śmieszne nie wydaje, a dziś mapy wtrysku i inne cuda na kiju...
Fajnie się ogląda.
			
									
									Fajnie się ogląda.
Mariusz Kilian
						- Lucjan Piekutowski
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
 - Reputation: 66
 - Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
 - Latam: Nie latam
 - Doświadczenie: Świeżak po Kursie
 
Re: Kamera w cylindrze
No mój ma 75KM (OM601) 
 i komory wirowe.
			
									
									
						- 
				ciacholot
 - Posty: 1807
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
 - Reputation: 480
 - Latam: Swobodnie i z Napędem
 - Doświadczenie: Były Pilot
 
Re: Kamera w cylindrze
Mariusz Kilian
						- 
				ciacholot
 - Posty: 1807
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
 - Reputation: 480
 - Latam: Swobodnie i z Napędem
 - Doświadczenie: Były Pilot
 
Re: Kamera w cylindrze
Proszę nie mylić komór wstępnych z wirowymi. Tak dopisuję, żeby nie było... 
			
									
									Mariusz Kilian
						- 
				Janek_S
 - Posty: 10
 - Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
 - Reputation: 0
 - Latam: Tylko z Napędem
 - Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
 
Re: Kamera w cylindrze
Lucjan Piekutowski pisze:No mój ma 75KM (OM601)i komory wirowe.
Czasem jeszcze wsiadam do OM616 -72KM z 2,4l
Pozdrawiam
Janek.
						Janek.
- Lucjan Piekutowski
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
 - Reputation: 66
 - Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
 - Latam: Nie latam
 - Doświadczenie: Świeżak po Kursie
 
Re: Kamera w cylindrze
ciacholot pisze::D Komory wstępne miałem kiedyś w Starze 28. Ten to był oczytany. OM601 to przy nim niedościgniona technika pozostająca wtedy tylko w moich marzeniach
No to masz
I To
- Lucjan Piekutowski
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
 - Reputation: 66
 - Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
 - Latam: Nie latam
 - Doświadczenie: Świeżak po Kursie
 
Re: Kamera w cylindrze
ciacholot pisze:Jeżu kolczasty. W 123?
124 następca, a co?
Wchodzą 4 szpeje i 5 osób do sedana, jeździ też całkiem dobrze na oleju rzepakowym. Może się poważnie zepsuć i nadal jedzie. wjeżdża w błoto i kamienie choć nie jest terenowy. Łatwo i dość tanio da się naprawić. Myślę że z osobówek 124 jest dobrym samochodem glajciarskim.
- Lucjan Piekutowski
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:11
 - Reputation: 66
 - Lokalizacja: Krawężniki Pomorskie
 - Latam: Nie latam
 - Doświadczenie: Świeżak po Kursie
 
Re: Kamera w cylindrze
Zastanawiam się tylko czy te auta (merce) są naprawdę niezniszczalne, bo jak na razie na to wygląda ?
			
									
									
						- 
				ciacholot
 - Posty: 1807
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
 - Reputation: 480
 - Latam: Swobodnie i z Napędem
 - Doświadczenie: Były Pilot
 
Re: Kamera w cylindrze
Jeśli chodzi o 123 to miałem chyba ze trzy. z OM617, z OM616 i jeszcze ten o poj. 2,2 potem długo długo inne marki i nabyłem W124 z M 102 2,3l i ten był najlepszy.
Mariusz Kilian
						- 
				Janek_S
 - Posty: 10
 - Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
 - Reputation: 0
 - Latam: Tylko z Napędem
 - Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
 
Re: Kamera w cylindrze
Lucjan Piekutowski pisze:Zastanawiam się tylko czy te auta (merce) są naprawdę niezniszczalne, bo jak na razie na to wygląda ?
Teraz juz trudno znaleźć 123 z przyzwoitą blachą, z 124, 201 i 126 jest lepiej, ale fakt silniki diesle wolnossące 123/124 były mega trwałe... Ale jak słyszałem, że bywali tacy co oleju nie zmieniali -to wszystko jest do zajechania...
Pozdrawiam
Janek.
						Janek.
- 
				Janek_S
 - Posty: 10
 - Rejestracja: 31 grudnia 2015, 00:30
 - Reputation: 0
 - Latam: Tylko z Napędem
 - Doświadczenie: Średnio Zaawansowany
 
Re: Kamera w cylindrze
ciacholot pisze::P Miałem w innym Starze jeszcze silnik SW400 i miałem też Stara 29. Do niego zamontowałem reduktor do gazu bliżej nie określonej firmy z GB. Dyszę do gaźnika musiałem już wystrugać sam, bo wtedy jeszcze nie bardzo kto wiedział o co chodzi. Jeździłem na butlach 11kg.
Jeśli chodzi o 123 to miałem chyba ze trzy. z OM617, z OM616 i jeszcze ten o poj. 2,2 potem długo długo inne marki i nabyłem W124 z M 102 2,3l i ten był najlepszy.
Może to M102 miało najmniejszy przebieg? Mam uraz do KE-jeta (po M117), za to M111 bardzo udany (szczególnie z Kompressorem
Pozdrawiam
Janek.
						Janek.
- 
				ciacholot
 - Posty: 1807
 - Rejestracja: 30 grudnia 2015, 20:14
 - Reputation: 480
 - Latam: Swobodnie i z Napędem
 - Doświadczenie: Były Pilot
 
Re: Kamera w cylindrze
Nie wykluczone, że wielocylindrówki im nie wychodziły. W późniejszych modelach 6 czy 8 cyl. z wtryskiem też bywały problemy.  
Mój jak go kupiłem miał coś poniżej setki. Nastukałem mu jeszcze ze 3 stówki i było ok, ale bardzo dbałem.
			
									
									Mój jak go kupiłem miał coś poniżej setki. Nastukałem mu jeszcze ze 3 stówki i było ok, ale bardzo dbałem.
Mariusz Kilian
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość