Zbyszek Gotkiewicz pisze:Jaro. Zachowuj się jak mężczyzna jeśli chcesz być traktowany poważnie. Napisałeś, że były wypadki śmiertelne w czasie szkolenia u Cwudzińskiego i Waltera. Chciałbym żebyś napisał co to za wypadki o których wiesz tylko Ty i nikt więcej. Przypominam Ci, że szkolenie w Polsce to tylko dwa etapy co zawdzięczam w bardzo dużym stopniu Elspeedo w którym pracowałeś i co doprowadziło do sytuacji, że wszyscy piloci w Polsce po kursie mają żenująco niski poziom umiejętności.
Ja nie mam juz sily. Ja Was pytam bo chce potwierdzic co slyszalem aby nie bylo ze ktos mi cos mowi a ja to lykam jak pelikan a to nie jest prawda. Jak nie masz nic wartosciowego do dodania to nie pisz nic.
Co do obwiniania mnie za to ze stworzyliscie sobie etapy to pojechales po bandzie ze szkoda nawet komentowac. Poza tym odbiegasz od watku. Mnie chodzilo o potwierdzenie informacji to tyle. Po potwierdzeniu mozna probowac pytac dalej. Poki co jestem z 90% przekonany ze Walterix i Cwudzina stracili kursanta i ze nic o tym nie wiemy a mimo wszystko sa ludzie co wiedza ale siedza cicho, a szkoda bo przynajmniej mozna by sie bylo dowiedziec jaka byla przyczyna. Ustalenie przyczyn pomaga eliminowac bledy w przyszlosci i kazdy komu zalezy na bezpieczenstwie powinien to zrozumiec. Zarzucanie mi ze jestem rzadny krwi jest kolejna jazda po bandzie.
Na marginesie. Zbierasz wypadki, stawiasz sie w roli glownego bezpiecznika Polski, napisales ksiazke o bezpieczenstwie, jestes w stowarzyszeniu instr. a obcemu czlowiekowi spoza srodowiska mowisz aby sobie sam podzwonil a potem powiedzial Ci co wie abys mogl sie do tego odniesc. Zenada...
Pozdrawiam,