Od 1:05 jak ktoś nie chce czekać.


JakubM pisze:Ja pier...Odechciewa się latać jak się takie coś ogląda...
Mam nadzieję, że ktoś tu się dopatrzy poważnego błędu pilotażu, a nie okaże się, że faceta zwyczajnie zdmuchnęło...
uriuk pisze:Poprawianie sie w uprzezy za pomoca rak, w ktorych trzyma sie sterowki.
uriuk pisze:Zrobilem stopklatke na sekunde przed zaklapieniem. Cala krawedz natarcia jest zaciagnieta, lapki w dole w okolicy deski uprzezy. Przypuszczalnie podniosl te lapy dokladnie w momencie kiedy skrzydlo wychodzilo z jakiegos babla.
uriuk pisze:]Cala krawedz splywu jest wyraznie zaciagnieta, rece w dole.
Sth.jpg
prokopcio pisze:Też nie jestem doświadczony ale wg mnie Masz Lucjan rację choć kiepskie trochę nagranie.
A czy do tego wszystkiego nie wcisnął czasem speeda na max w 1.15 (być może omyłkowo zamiast podnóżka) ?
starry pisze:...co do kadru ... spływ też wydaje się zaciągnięty. Rudno jednoznacznie odczytać to zdjęcie.
starry pisze:To co wygląda na zaciągnięty spływ to raczej jest "grubość profilu skrzydła", a tak jak dopisałem wcześniej ...
Wydaje mi się, ze gdyby przeciągnął niesymetrycznie w lewą stroną, to poleciał by w lewo, a tu wyraźnie leci w prawo, po niesymetrycznym froncie. Zatem nie mógł mieć zaciągniętych sterówek pod tyłek.
Wróć do „Bezpieczeństwo i Wypadki”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość